Opinie o Nas

Reklamacje i zwroty

WARUNKI REKLAMACJI

1.Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

2.Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

3.Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone pisemnie na kartce, którą należy umieścić w odsyłanej paczce. Niezbędne jest umieszczenie danych takich jak:

  • Imię i nazwisko reklamującego lub nazwa jednostki

  • Adres

  • Data nabycia towaru

  • Nazwa towaru

  • Cena jedn. detal

  • Nazwa producenta

  • Przedłożony dowód sprzedaży (paragon, rachunek)

  • Dokładne wymienienie wad

  • Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone

 

4.Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod podany adres zwrotny.

5. Jeżeli serwis nie będzie w stanie wywiązać się z terminu 14 dni z powodów od niego niezależnych, klient zostanie poinformowany o przedłużeniu terminu drogą mailową lub telefoniczną.

6.Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

7.Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

8. Reklamacji nie podlegają:

naturalne zużywanie się

towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,

9.W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:

w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy.

jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie zwrócona jego równowartość

9.Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką zwykłą, lub Kurierem na koszt Borka Marcin Bartoszewicz

Sklep jest w trybie podglądu
 
{nocache:2b7481a834e25b84f6a7a625b22fbc38#0}
Sklep internetowy Shoper.pl